Eroja LOTIn pakkauksessa ym.?

JaRiMi (9.2.2009 17.08.34)

Onkos kukaan havainnut eroja LOTIn pakkauksissa vuosien varrella?

Tuli vastaan yksi LOTI josta en ensinnäkään löydä pullotekoodia (ilmeisesti vanhempia pulloja, koska niissä oli painetut bottling koodit jotka voivat ikävä kyllä olla erittäin epäselviä ja joissain tapauksissa käytetty muste lähtee jopa pois aika herkästi vuosien varrella jos pulloa käsitellään tai pyyhitään tms). Toisekseenkin sen pakkaus eroaa hieman toisista mitä olen itse tavannut (kts. kuva - normaali vasemmalla, tämä outo oikealla).

pere (9.2.2009 17.33.47)

Millä tavalla tuo siis eroaa tuo laatikko? Väriltään? Oma L6-Lotini on mielestäni tuon oikeanpuoleisen värisessä laatikossa, enkä itseasiassa muista noin turkoosin väristä Lotin laatikkoa nähneenikään, kuin tuo vasemmanpuoleinen on.

Mitä pullotuskoodeihin tulee, en ole huolellisesta etsinnästä huolimatta sitä jostakin syystä itsekään kaikista Loteista löytänyt. Näistä eräskin oli ainakin kohtalaisella varmuudella L6, mutta jostakin syystä koodia ei vaan missään näkynyt.

JaRiMi (9.2.2009 17.38.28)

Sen pintamateriaali on aika erilainen kuin tämän toisen, eli toinen (vasemmalla) on ikäänkuin karkeapintainen, ja kimaltelee - tämä toinen on miltein sileäpintainen eikä kimaltele noin paljoa. Väriltään tuo sileämpi on vihreänsävyisempi.

POP (9.2.2009 19.01.42)

Pakko oli kaivaa kaappia ja omat Lotit ovat L4 ja L5, väriltään kuin tuo oikean puoleinen eli samaa väriä/materiaalia kuin kolmos batchin single caskit. Mielestäni tuo vasen on outo!

JaRiMi (9.2.2009 19.37.10 last edit 9.2.2009 19.53.36)

Etsiskelin internetistä kuvia joista asiaa näkisi paremmin, ja löysin ainakin tämmöisen "sileän" eli siis samanlaisen kun tuo oikeanpuoleinen (mutta tässä kuvassa johon linkki siis vasemmalla puolella):

http://whiskyauction.com/cgi-bin/auction/bigimage2.pl?&path=i/im0902big/&pic=9021057.jpg

Ja tässä kuva tuosta toisenlaisesta, joita siis minulla on kaksi - kimaltelevampaa tyyliä..

http://3.bp.blogspot.com/_TI_M3mIcO14/SXwn9txKwmI/AAAAAAAAAGc/Ai8pmroWY78/s1600-h/IMG_0505.JPG

turtsi (12.2.2009 6.34.36)

Itsellä on kaksi LOTI:a (L6 ja L2) joista kummankin laatikko on tuommoinen pistemäinen pinnaltaan (kuvassa vasemmalla) Väri näyttää hieman vaan oudolta tuossa kuvassa. Tuommoista pystyviirupintaa en ainakaan itse ole nähnyt missään...