Laphroaig 21 yo, exclusively for FoL

smoke on the water (16.8.2015 20.01.15 last edit 16.8.2015 20.27.30)

Lapparin uusi "Friends of Laphroaig" 21 yo on herättänyt foorumeilla ja somessa runsaasti keskustelua ja närää hinnastaan, mutta tähän on vaan nykypäivänä tottuminen. Reilut sata puntaa puolikkaasta pullosta on toki paljon, mutta mielestäni kuitenkin ihan linjassa muihin vastaaviin. Eipä se ole edes ikäluokassaan lähellekään kalleimmasta päästä. Itse viski kuitenkin palkitsi maistelijan ja Laphroaig tuntuu olevan laadullisesti varsin hyvällä tiellä näillä uusilla ikämerkityillä pullotteillaan.
http://smokeonthewater-fin.blogspot.fi/2015/08/laphroaig-21-yo-exclusively-for-friend.html

mahola (17.8.2015 8.07.30)

Sopivasti tulikin Lapparin synttärialekoodi!

mahola (27.8.2015 6.53.58)

quote[342A282C2218282918332F22183026332235470 (link)]:
Lapparin uusi "Friends of Laphroaig" 21 yo on herättänyt foorumeilla ja somessa runsaasti keskustelua ja närää hinnastaan, mutta tähän on vaan nykypäivänä tottuminen. Reilut sata puntaa puolikkaasta pullosta on toki paljon, mutta mielestäni kuitenkin ihan linjassa muihin vastaaviin. Eipä se ole edes ikäluokassaan lähellekään kalleimmasta päästä. Itse viski kuitenkin palkitsi maistelijan ja Laphroaig tuntuu olevan laadullisesti varsin hyvällä tiellä näillä uusilla ikämerkityillä pullotteillaan.
http://smokeonthewater-fin.blogspot.fi/2015/08/laphroaig-21-yo-exclusively-for-friend.html

Aikalailla samat mietteet. Itse viskistä sen verran, että on sangen maukas ja vivahteikas. Tammi ja hedelmäisyys tosiaan selviä ja varsinkin jälkimaku on muhkean savuinen ja todella pitkä. Omaan suuhun erinomainen.

Viime vuosina on itselläkin ollut usko tislaamoon koetuksella, mutta tämän vuoden CS, Cairdeas ja nyt FoLin 21 yo kaikki olleet hyviä tai peräti erinomaisia. Olikohan vielä 32-vuotias tulossa? Saas nähdä mihin hintaa myyvät...