Highland Park , Valkyrie 45,9%

Peat (26.8.2017 18.46.50 last edit 26.8.2017 18.47.06)

Ajatuksia? Ekat maistot takana ja mun mielestä aika toimivaa NAS-tyä. Ei maistu mun "newmake" herkkään makuun ollenkaan nuorelta.  :)

...kuvan lainasin netistä...

Peat (26.8.2017 21.46.46 last edit 26.8.2017 22.18.36)

Aika kivasti käytetty niitä kalliimpia tynnyreitä tähän julkaisuun :) Jos tykkäsi Dark Origins julkaisusta, niin tätä voi suositella kyllä.

smoke on the water (28.8.2017 9.42.55)

Samasta pullosta hörppäsin ja maistui kyllä :)

https://smokeonthewater-fin.blogspot.fi/2017/08/highland-park-valkyrie.html

Perunakellari (29.8.2017 17.14.51)

Hyväähän tämä, ehdottomasti parempi kuin Dark Origins joka ei itselle juurikaan maistunut. Mikäli tämän nyt oli tarkoitus siis olla jatkumoa sille.

--

Topikkiin ohi aiheen, kellään tietoa milloin Voyage Of The Raven ja Dragon Legend löytyy myymälöistä? Raven pitäisi olla laivoilla kait "näinä viikkoina"?

Kildaltonin Veljekset (30.1.2018 12.48.48)

Ei Valkyrie nyt suoraan pahaa ole, mutta vaikutti aika tekemällä tehdyltä ja nuorelta omalla kielelläni vieressä olleeseen normi-12v:hen verrattuna. Vähän enemmän turvetta kuin vuosimerkityssä, mutta turpeen mukana tuli semmoinen hieman likainen rasvankäry joka ei tuntunut hirvittävän HP:lta. Yleisvaikutelma oli että tämä on Dark Originsin pikkuveli, eikä sellaisenaan kauhean kiinnostava tuote. Taidan passata muut HP:n erikoisnimetyt tuotteet vuodelta 2017.

JKuusela (30.1.2018 13.32.48)

Dragon Legend on ainakin toistaiseksi pelkästään Tesco-liikeketjulle Briteissä suunnattu tuote ja siellä seuduin ollut jo tovin myynnissä, saapa nähdä tuleeko joskus johonkin muualle myyntiin.

Gooner (31.1.2018 12.50.04)

quote[2602173C33630 (link)]:
Aika kivasti käytetty niitä kalliimpia tynnyreitä tähän julkaisuun :) Jos tykkäsi Dark Origins julkaisusta, niin tätä voi suositella kyllä.

Mielenkiintoista... pidän paljon DO:sta ja minun suussa Valkyria on lattea ja liian savuinen HP. Maistoin Cinderellalla Full Volumen ja se oli Valkyriaa maukkaampi. Uisgessa täytyy maistaa se uusi 17 yo... olen valmis pettymään.