Re: Kirje Joulupukille....

Whisky (27.11.2006 11.20.12 last edit 27.11.2006 11.20.38)

Joulupukki on vielä kesälomalla, mutta kohta hän on valmis tulemaan meidän kaikkien luokse...

Ei ole listaa aivan vielä tehty. Nikka Alkosta olisi kiva ylläri.

viskisieppo (27.11.2006 16.13.53)

;D ;D ;D ;D

Ardbegin "peto" vois löytyä mielellään paketista, tosin meidän joulu muori tarvii pientä suostuttelua. :-?

pete_83 (27.11.2006 21.22.26 last edit 28.11.2006 10.33.59)

Jo mainitut Nikka ja "Peto" ovat minunkin listalla. "Petoa" en kyllä odota saavani, kun sitä ei niin vaan nurkan takaa käydä noutamassa, mutta Nikkaa uskaltaa jo vähän odotella...

ronnie (28.11.2006 8.46.55)

quote[pete_83 (link)]:
Jo mainitut Nikka ja "Peto" ovat minunkin listalla. "Petoa" en kyllä odota saavani, kun sitä ei niin vaan nurkan takaa käydä noutamassa, mutta Nikka uskaltaa jo vähän odotella...

Systembolaget saavat 1500 kpl "petosta" 4.12, joten kun taisit olla Tukholmaan lähdössä niin sen saisi sieltä, voi etukäteen soittaa sinne ja pyytää varaamaan. Itse olen lähdössä 2 vkon päästä käymään Tukholmassa ja haen sitten samalla systemetistä Lord of the Isle'n.  :)
http://www.whiskyguiden.se/nya-utgavor/nyheter-whisky.html

pete_83 (28.11.2006 10.17.03)

quote[ronnie (link)]:
quote[pete_83 (link)]:
Jo mainitut Nikka ja "Peto" ovat minunkin listalla. "Petoa" en kyllä odota saavani, kun sitä ei niin vaan nurkan takaa käydä noutamassa, mutta Nikka uskaltaa jo vähän odotella...

Systembolaget saavat 1500 kpl "petosta" 4.12, joten kun taisit olla Tukholmaan lähdössä niin sen saisi sieltä, voi etukäteen soittaa sinne ja pyytää varaamaan. Itse olen lähdössä 2 vkon päästä käymään Tukholmassa ja haen sitten samalla systemetistä Lord of the Isle'n.  :)
http://www.whiskyguiden.se/nya-utgavor/nyheter-whisky.html

Kiitos tästä tiedosta!

I.R. (28.11.2006 12.59.19)

quote[ronnie (link)]:
Itse olen lähdössä 2 vkon päästä käymään Tukholmassa ja haen sitten samalla systemetistä Lord of the Isle'n.  :)

Oletko varannut LotI:n? Pullote kummittelee edelleen tilausvalikoiman listalla, mutta viime viikolla kävi ilmi, ettei aiemmin tilattua yhtä pulloakaan enää ollut saatavilla. Eli lienee Ruotsissakin "sold out". >:(

ronnie (28.11.2006 13.23.56 last edit 28.11.2006 13.32.53)

quote[I.R. (link)]:
Oletko varannut LotI:n? Pullote kummittelee edelleen tilausvalikoiman listalla, mutta viime viikolla kävi ilmi, ettei aiemmin tilattua yhtä pulloakaan enää ollut saatavilla. Eli lienee Ruotsissakin "sold out". >:(

Jep, varasin sen jo 2.11, päivä sen jälkeen kun se oli ilmestynyt tilausvalikoimaan. Eivät osanneet silloin vielä sanoa onko niitä jäljellä, mutta varmistin asian sitten viikon jälkeen että oli saapunut. Hintakin oli aika kilpailukykyinen. :) Harmi vain että ne näköjään menivät aika nopeasti, eivät varmaan saaneet montakaan luulisi..  :-/

Whisky (28.11.2006 16.20.09 last edit 12.12.2006 12.34.59)

quote[ronnie (link)]:
Itse olen lähdössä 2 vkon päästä käymään Tukholmassa ja haen sitten samalla systemetistä Lord of the Isle'n.  :)

Itse matkaan Tukholmaan viikkoa ennen joulua. Tosin jää Systembolaget käymättä kun ollaan maissa sunnuntaina  :P

Säästyypä  rahat, ellei sitten laivalta löydy jotain hurjaa ylläriä.

misa (28.11.2006 19.07.42)

quote[Al Swearengen (link)]:
Oma kirje meni uusiksi kun eräs mielessä ollut pullo on jo sold out Le Maisonissa  >:(

Olikohan tämä se -74. Oli muuten pahuksen halpa. En itsekään ehtinyt(olettaen että puhumme samasta jutusta).  Lagavulin 30 , pc5, Bruichladdich Sherry tulossa,joten ehkä voin nautiskella Lagavulinin 25v:n ja Port Charlotte 3v. Single Caskin jouluna. En ehkä kokonaan silti.

Shepherd (29.11.2006 2.21.08)

"Peto" vaikuttaa olevan monen toivelistalla  :D .  Se on myös minulla mielessä, kun sen voin napata Hollannissa käydessäni joulun tienoolla. Eikä edes pahaan hintaan, kyseisessä kaupassa 60,95e

...ongelmaksi kuitenkin taitaa tulla se, että pysyy ainoastaan tuossa yhden tai kahden pullon hankkimisessa  ::)

Eat P (29.11.2006 5.03.27)

Jepu, pää märkänä on taas naputeltu addtobasket.Laddiet Blacker Still, ´86/´06 sherry,3D3 tulossa toivottavasti ens viikolla jo, mutta jouluunhan on vielä aikaa, mitä jos.... ::)

smoke on the water (12.12.2006 14.59.25)

Kyllä kaikesta huolimatta pikkutontut jo liikkuvat, ainakin mä sain eilen helpotusta joulun odotukseen parin pullon verran:
Eli joulumieltä nostattavat nyt
-Bowmore 20y 1983 DL OMC 50%, 318 pulloa tehty, sekä
-Port Ellen "Paradise Lost" 23y 1983 56,8%. Tämä PE on Art of Whiskyn 10-vuotis juhlapullotus, jota tehtiin 120 pulloa.

Pari täkyä olis vielä näiden lisäksi tulilla, mutta saa nähdä kuinka pukin reki luistaa näin lumettomassa maassa...

smoke on the water (16.12.2006 9.30.26)

Viikko jouluun ja nyt alkaa lahjalistan kirjoittaminen olemaan jo myöhäistä, joten kyselläänpä suosikkeja mitä jouluna maistellaan? Kyllähän hyvä whisky kruunaa myös joulunajan ja ainakin tuo kuukauden viski Aberlour Abunnnnn.. on saanut paljon ääniä jouluun sopivaksi juomaksi.
Itsellä joulua ja avaamista odottavat Port Ellen 1978 DL Plat. sherry cask, sekä Ballechin 1st edition.
Joten jos jouluherkut on jo mietitty, niin kertokaa..

Whisky (18.12.2006 18.55.20)

quote[smoke on the water (link)]:
Joten jos jouluherkut on jo mietitty, niin kertokaa..

Lasiin lorahtanee a'bunadhia (osasin kirjoittaa!) ja mitä luultavimmin Glenfiddichin 21-vuotiasta Gran Reservaa.

viskisieppo (20.12.2006 13.25.03)

Kallistun luultavasti Japanin suuntaan.

Whiskana (21.12.2006 11.18.13 last edit 21.12.2006 11.18.31)

quote[Al Swearengen (link)]:

-2 kpl Ardbegin Still Youngia
- Millburn 35y, -69 Rare Malt
- Brora 20y, -82 rare Malt

Kaikki löytyvät myös omasta hyllystäni ja kaikki ovat mitä mainioimpia valintoja. :D

smoke on the water (21.12.2006 17.43.35)

Joo kyllä pukin reki kulkee, ja jouluviikkoa piristävät myös täällä tuo Alinkin saama RM Brora, sekä toisena Ballechin 1st edition.