Joulu 2006: Joulupukin tuomiset?

xenoth (28.12.2006 21.58.47 last edit 28.12.2006 21.59.39)

Tässä pakollinen joulunjälkeinen aihe, jossa ihmiset voivat joko kiitellä tai moittia Joulupukkia lahjavalintojen suhteen.

Minä sain pullon Alkon uutuutta eli japanilaista Nikka "Yoichia" ja Michael Jacksonin "Malt Whisky Companionin" 5. version. Tähän asti olin sinnitellyt vanhemmalla 4. versiolla. Mukava joulu oli siis.

Whisky (29.12.2006 5.24.49)

Vaimo osti käyntikorttikotelon SMWS:n Presidentin kortteja varten ja kaveri toi aatonaattona pullon Macallanin 12-vuotiasta Fine Oakia. Sen suurempia en toivonutkaan, joten tyytyväinen olin.

Marko76 (29.12.2006 12.42.32)

Tähän mennessä viskiaiheiset: "Malt Whisky"-paita (siis se jossa teksti on kirjoitettu Walt Disney fontilla), Wigrenin Whisky Meetvursti (Glenfiddich), Lord Calvert (onneksi pikkupullo), Laga 16y ja Connemara. Notta tyytyväinen täytyy olla, tosin muutamat lahjukset on vielä tuloillaan...  8-)

viskisieppo (30.12.2006 16.46.22)

Ei mitään, joten pieni pettymys. :(

Cat (6.1.2007 16.31.55)

Vastasin viskipulloja vaikka sain vain yhden. Pukki tiesi jostain syystä lempiviskini, joten muovikuusen alta löytyi Lagavulin 16 yo pehmeiden pakettien lisäksi.

Cat

xenoth (6.1.2007 22.40.38)

quote[Cat (link)]:
Vastasin viskipulloja vaikka sain vain yhden.

Kyllä se "Viskipulloja" -kohta oli tosiaan tarkoitettu ihan yhden tai useamman pullon saaneille henkilöille.  :)

Quercus (8.1.2007 13.56.44 last edit 8.1.2007 13.57.08)

Ei mitään. Kuulemma liian vaikea ostaa mitään viskiaiheista, mitä minulla ei jo olisi — Alkon pulloista puhumattakaan :-? . Onneksi itseään voi lahjoa joulun alla ja uudenvuoden kunniaksi: yksi miniatyyritilaus, yksi normaali sekä Whisky Bible 2007.