Suomi-Ellen malt maniacseille?

JaRiMi (20.12.2007 22.03.55)

Turvesavu esitti minulle toissapäivänä ihan hyvän idean - voisi koittaa saada tuon Suomi-Ellenin Malt Maniacseille maisteltavaksi! Kysymys kuuluukin, tietääkö kukaan miten asiassa tulisi menetellä? En ole oikein ollut näiden herrojen kanssa itse tekemisissä, onko ideoita miten hoitaa asia käytännössä? Siinä saisi koko Suomen viskiharrastus ihan mukavasti mainettakin varmaankin..

InkRose (20.12.2007 23.53.54)

Kuvittelisin, että esim Sergelle (mies Whiskyfunin takana) voisi sähköpostia laittaa ja ehdottaa jotain. Samplevaihtoa ainakin keskenään tuntuvat harrastavan hekin, ja voisin kuvitella, että kiinnostaisi myös tuo tuote siellä.

Ize (21.12.2007 5.58.10 last edit 21.12.2007 5.58.27)

Heh, mulla oli suunnitelmissa juurikin tuo, että Sergelle laittaisin sämplärin, jos olisin pullon haltuuni saanut.  ;D
Sähköposti pelittää Sergelle, kun tässä vast'ikään laitoin hänelle infoa Springbank C.V.:hen liittyen. Johanneskin vastailee sähköposteihin ... tai no, nyt ei ole vuosiin tullut kyllä sähköposteja vaihdeltua hänen kanssaan.

Turvesavu (21.12.2007 19.54.49 last edit 21.12.2007 19.55.40)

No samaa ajattelin minäkin eli kun tuossa vaihtelin Sergen kanssa pari mailia ihan vaan heidän maililistaansa koskien ja antoi sellaisen mielikuvan että ovat joviaalia ja avointa sakkia. Eli jos siis joku heittäisi Sergelle mailin. JaRiMi, puuhaatko sinä vai miten nakki hoidettaisiin? Pitäisi joka tapauksessa hoitaa.

EDIT: Typot pois

JaRiMi (21.12.2007 20.09.42)

Pyytäisin että joku muu hoitaa, jos vain mahdollista ja löytyy hoitava taho. Mikäli samplen antajaa ei löydy, voin toki puhua asiasta maahantuojalle, josko häneltä saisi samplen ettei kenekään tarvitsisi omistaan antaa.

Sen verran kova on ollut tuo työn paine näin loppuvuodesta että olen aika puhki...Eikä kaikki työ ole vieläkään tältä vuodelta tehty. Ei ole edes viski maistunut pahemmin viime aikoina.  :( Täytyy koittaa ottaa vaan iisisti ja leikkiä muksun kanssa kotona Joululoman aikana, hyvää terapiaa.  ;)

Turvesavu (21.12.2007 20.12.12)

No hitto soikoon, ota iisisti. Tee vaikka se vesilasi-testi: Ota täysi vesilasi, laita sormi sinne hetkeksi ja sitten pois. Jos jää kuoppa niin olet korvaamaton...  ;)

Onko jollakulla yhteys kunnossa Sergen suuntaan? Mulla ei ole maistiaista mutta voin hätätapauksessa laittaa mailia jos muita ei ilmoittaudu.

Whisky (21.12.2007 20.26.09)

Tämä on ideana hieno ja erittäin kannatettava. Voin itse myöntää, että Suomi-Elleniä ei omasta kaapistani löydy, joten samppelin lähettämisen suhteen en voi asian eteen mitään tehdä. Olisi kuitenkin hienoa, jos sellaisen joku Sergelle järjestäisi. Se olisi suomalaisen mallasviskikulttuurin edistämistä se!

JaRiMi (21.12.2007 20.50.18)

Löytyi tekijät, ja olen itse yhteydessä maahantuojaan samplen saamiseksi - jos ei onnistu, otan omastani ja heitetään se Sergen kritiikin armoille!  :)

Whisky (21.12.2007 20.55.12)

quote[JaRiMi (link)]:
Löytyi tekijät, ja olen itse yhteydessä maahantuojaan samplen saamiseksi - jos ei onnistu, otan omastani ja heitetään se Sergen kritiikin armoille!  :)

Upeaa! Jäämme odottelemaan mitä tuleman pitää.

Turvesavu (21.12.2007 22.38.14)

No, katsotaan. Ensimmäinen askel eli vinkki-maili pullotteen olemassaolosta lähti MaltManiacseille.

Turvesavu (15.1.2008 8.58.15)

Tähän ketjuun hieman väliaika-tietoja: Pitkään on kestänyt vastauksen saaminen, viestit ovat lähteneet sekä suoraan Sergelle että MaltManiacsien central-osoitteeseen.

Johannes tuntuu olevan kovin kiireinen joten maistiaista sinne asti ei saatane ihan heti, Serge täytyy vielä varmistaa. Hoidan kyllä tavalla tai toisella pienen mainoksen aiheesta sopivalle foorumille.

Lisää tietoja sitten kun sitä saadaan.