Suomen Mallaswhiskyseura 10 yo.

Whisky (30.12.2008 20.29.09)

Suomen Mallaswhiskyseuran sivuilta löytyy nyt tarinaa seuran kymmenvuotisjuhlista. Kiinnostuneet käykää kurkkaamassa täältä.

MrBeam (5.1.2009 9.02.34)

quote[566968726A78010 (link)]:
Suomen Mallaswhiskyseuran sivuilta löytyy nyt tarinaa seuran kymmenvuotisjuhlista. Kiinnostuneet käykää kurkkaamassa täältä.

Hehee, uusia naamoja tuli taas tutuksi :)
Elämäni suurin intohimo ei tietenkään ole puheitten kuuntelu erilaisissa tilaisuuksissa, mutta olisiko mahdollista lukea tämä juhlapuhe jossain, vaikkapa seuran sivuilla. Sehän on sellainen virallinen alan statement kuitenkin.

JaRiMi (5.1.2009 15.46.34)

Hyvin kirjoitettu juttu, ja kuvat olivat hyviä. Toivottavasti kuvaajien linssit pysyivät ehjinä vaikka minun pärstäni olikin muutamassa kuvassa (se on aina vaaran paikka linssille!!).

Tilaisuus oli kyllä mitä mainioin.

MrBeam (8.1.2009 9.35.17)

Itse asiassa jutussa mainittu historiikki kiinnostaa puhettakin enemmän. Onko se tulossa myyntiin/jakeluun?

I.R. (8.1.2009 10.31.23)

quote[6B546443474B260 (link)]:
Itse asiassa jutussa mainittu historiikki kiinnostaa puhettakin enemmän. Onko se tulossa myyntiin/jakeluun?

Ei ole tulossa ainakaan myyntiin. Minulta löytyy muutama ylimääräinen kappale. Ilmoita osoitteesi YV:llä, niin lähetän postissa.

Whisky (10.1.2009 14.29.04)

quote[407F4F686C600D0 (link)]:
Elämäni suurin intohimo ei tietenkään ole puheitten kuuntelu erilaisissa tilaisuuksissa, mutta olisiko mahdollista lukea tämä juhlapuhe jossain, vaikkapa seuran sivuilla. Sehän on sellainen virallinen alan statement kuitenkin.

Katson, josko puhe olisi vielä jossain tallessa. Eiköhän se tarvittaessa esille saada.

MrBeam (13.1.2009 7.44.25 last edit 13.1.2009 7.59.41)

quote[51364A36180 (link)]:
quote[6B546443474B260 (link)]:

Ei ole tulossa ainakaan myyntiin. Minulta löytyy muutama ylimääräinen kappale. Ilmoita osoitteesi YV:llä, niin lähetän postissa.

Saapui. Mukava pikkulukuhetki töitten jälkeen. Kiitokset I.R:lle ja kirjoittajille. Yllättävää minusta tuo Pietarsaaren vahva osallistuminen toimintaan verrattuna moniin suurempiin kaupunkeihin. Onkohan esim täältä Oulusta jäseniä lainkaan?