Tietyt kaupat myyvät edelleen suomeen

JaRiMi (19.1.2007 10.29.50)

Hiukan olen luodannut tätä tilannetta ja löyin ainakin yhden erikoisliikkeen (josta olen aiemminkin ostanut tavaraa) joka sanoi aivan selkeästi että tulee jatkossakin tekemään kauppaa suomeen jos sikseen tulee. Siellä hinnat eivät ole aivan alhaisimmat, mutta valikoima on upea.

Ihan vain varmuuden varalta en nyt viitsi sitä nimetä tähän. He lähettävät pakettinsa ns. huomiotaherättämättä, tavallisissa postipaketeissa ilman mitään logoja jne.

Whiskana (19.1.2007 11.39.05 last edit 19.1.2007 11.39.23)

quote[JaRiMi (link)]:
Hiukan olen luodannut tätä tilannetta ja löyin ainakin yhden erikoisliikkeen (josta olen aiemminkin ostanut tavaraa) joka sanoi aivan selkeästi että tulee jatkossakin tekemään kauppaa suomeen jos sikseen tulee. Siellä hinnat eivät ole aivan alhaisimmat, mutta valikoima on upea.

Ihan vain varmuuden varalta en nyt viitsi sitä nimetä tähän. He lähettävät pakettinsa ns. huomiotaherättämättä, tavallisissa postipaketeissa ilman mitään logoja jne.

Eiköhän tilanne ole ihan ennallaan mutta muutamat nahkahousut vaan kiukuttelevat ainakin hetken aikaa. Jos tilaa varsinkin isomman/arvokkaamman satsin, niin himoissansa kyllä ottavat rahat vastaan... ;)

JaRiMi (19.1.2007 13.20.12)

Saattaa olla, mutta yllättävän moni on sanonut ettei enää lähetä ollenkaan. Ehkä kyse on vain hetkellisestä ilmiöstä, toivotaan niin.

Joka tapauksessa niitäkin rohkeita löytyy siis joista tuotteita saa tilattua.

xenoth (19.1.2007 20.36.56)

Näinä epävarmuuden aikoina kenenkään tuskin kannattaa tilailla ulkomailta kovin suuria eriä. Eli toivottavasti kaikki tajuavat pitäytyä kohtuuden asettamissa rajoissa elämän vettä hankkiessaan. Tarkoitan tällä sitä, että jos menee tilaamaan jonkun hulppean setin nektaria, niin varmasti kaikki tahot iltapäivälehtiä myöten kiinnostuvat asiasta ja peli on vielä enemmän hävitty.

marusama (23.1.2007 11.03.22)

Voisitko JariMi nimetä yksityisviestillä ko. putiikin? Minulla on tilaus sisällä eräässä paikassa ja ainakaan vielä ei ole tullut kieltävää vastausta(n. viikko tilauksesta). Kiinnostaisi tietää kannattaako elätellä toivoa.

aarre (24.1.2007 8.37.00)

quote[marusama (link)]:
Voisitko JariMi nimetä yksityisviestillä ko. putiikin? Minulla on tilaus sisällä eräässä paikassa ja ainakaan vielä ei ole tullut kieltävää vastausta(n. viikko tilauksesta). Kiinnostaisi tietää kannattaako elätellä toivoa.

Minä myös mielelläni ottaisin tämän tiedon vastaan...